Despre trenduri DOMINANTE

Ai identificat un trend dominant?

Hai sa vorbim despre trendurile dominante

Ce sunt ele?

Trendurile dominante după cum ziceam se manifestă deja de ceva timp, putem vorbi aici despre luni sau chiar ani, în care tu ai văzut trendul respectiv, trecând de la un obicei de consum urmat doar de early adopters, la ceva ce pare că majoritatea a adoptat că o normă.

Ele sunt astfel stabile și iți oferă atât siguranță că te poți baza pe acest trend pentru a-ți poziționa sau adapta business-ul, cât și vin cu un bagaj mai mare de cunoștințe în spate (deja ai văzut cum alții au abordat acest trend, cum se raportează consumatorii la el, și ce comportament de cumpărare și consum au luat naștere în urma sa).

La ce să fim atenți?

Că și în cazul oricărui trend, nu trebuie să pierdem din vedere nevoia de a răspunde celor două mari întrebări:

  1. Trendul identificat are potențial atât pe termen scurt, dar mai important pe termen lung?
  2. La ce nevoie reală raspunde serviciul sau produsul pe care îl voi oferi?

Răspunsul la aceste întrebări devine cu atât mai important cu cât există în piață deja un set de competitori care oferi produse și service adaptate trendului respectiv.

Marele avantaj în acest context este și posibilitatea de analiză a oportunității și anume; Ce fac în acest moment competitorii mei? Și unde exista oportunități de îmbunatățire a produselor și serviciilor lor?

Poze site Zesty (1)

Multitudinea de surse de informație înseamnă atunci când vei începe acționezi vei putea fii mult mai bine pregătit, iar potențialul pe termen lung al trendurilor dominante este mult mai sigur decât în cazul unui trend emergent. 

Trăgând o concluzie

În ceea ce privește trendurile dominante, putem spune cu certitudine că ele sunt cele mai ofertante pentru antreprenorii.   Tot ce trebuie să faci este să îți dai seama dacă ai suficient timp să acționezi până când trendul va deveni rezidual. ​

ANDREI: 0764.513.279

ANDRA: 0737.108.790

andrei@brandtoprofit.ro

andra@brandtoprofit.ro